Ingyenesen megtervezik könyved marketingjét

Hatalmas lehetőség, hogy könyved a megjelenés után megkapja a kellő támogatást és figyelmet.

33429446_l.jpg

Elkezdeni egy könyvet nem ugyan az, mint elindítani. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka? 

Miért nem érdemes elindítanod a könyved értékesítését a piacon marketingterv nélkül? Mert marketing terv nélkül nehezebb költséghatékonyan promózni, kevesebb olvasót és követőt érhetsz el, összességében kevesebb emberhez jutsz el. A marketing tervre érdemes úgy tekinteni, mint egy ellenőrző listára, ami szépen végigmegy a könyv teljes életútján. Az a célja, hogy segítsen összepontosítani a végső célra, hogy minél több emberhez jusson el a könyv.

A tervezés során meghatározásra kerül könyved célcsoportja, erőssége. Megvizsgálják, hogy milyen jellegű közösségi média kampányt érdemes bevetni a promócióhoz, illetve  milyen alternatív értékesítési csatornát kell kiszemelnie az írónak. 

AJÁNDÉKBA kapod e szolgáltatást, ha 2017. március 12-ig megrendeled a professzionális borítótervezési szolgáltatást.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzoikonyvkiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr6712315207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása