Mi a legolcsóbb hirdetési forma?

Nagyon nehéz eljuttatni a célközönségednek a könyveket. Ráadásul ez az esetek többségében a relatív magas hirdetési költségek miatt kockázatos vállalkozásnak is tűnik. Ebben szeretnénk egy kicsit segíteni és összehasonlítani a lehetőségeket.

 21838491_ml.jpg

Három hirdetési módot hasonlítunk össze. Facebook kampány, Google kampány és könyvesbolti kiemelés. Az első kettő online alapú hirdetéseknél könnyebb dolgunk van a pontos mérésekkel. A kampányok végén a statisztikából egyszerűen láthatjuk, hogy a hirdetésünket hány ember látta és abból hányan kattintottak rá. Mivel a könyvesbolti kiemelésnél ez a módszer annyira nem pontos, ezért egy átlagszámot veszünk, melyet az alábbi módon számoltunk ki:

A könyvesbolti kiemelés egy hónapja alatt 6 könyvesboltban kerül kiemelésre a könyved. Ez összesen 180 napot jelent. (6 bolt * 30 nap) Egy boltban átlagosan napi 150 vásárló biztosan megfordul és tételezzük fel, hogy annak a 40%-a elmegy a kiemelt polcok mellett. Így könnyen kiszámíthatjuk, hogy a könyvedet potenciálisan 10.800 ember látja és kézbeveheti.

A Facebook és a Google hirdetéseknél is a kattintás és a megtekintések árából származó átlagárat vettük. Fontos megjegyezni, hogy Facebook esetében nem poszthirdetésről van szó, hanem egy külső hivatkozás, weboldal reklámozásáról.

Kattintás = kézbevettem a könyvet

Megtekintés = láttam a polcon, elmentem mellette


Create your own infographics

 Szeretnéd használni a leghatékonyabb hirdetési formát? Kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

http://szerzoikonyvkiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr3912345239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.