Februáról komoly változásokat léptetett életbe a Google, méghozzá pontosabban a Chrome böngészőjében.
A böngészőben ugyanis bekapcsoltak egy reklámszűrőt, és blokkolni fogja az esztétikailag kifogásolható reklámokat. És ezt ki fogja eldönteni? A Google. A Chrome böngészőt az internetezők 55-60%-a használja, tehát jelentős változások elé nézünk és amelyik hirdetést blokkolják az nagy valószínűséggel kudarcra van ítélve.
Milyen hirdetéseket szűrnek ki első körben?
- automatikusan induló videó
- felugró ablakok
- egész képernyőt elfoglaló hirdetések
- visszaszámlálás után eltűnő bannerek
Ezen kívül persze érdemes odafigyelni a hirdetés esztétikájára is, mert szigorú szemekkel figyel a Google. Tehát összességében érdemes a marketinget szakemberre bízni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.