Online közösségi média: MOLY.hu 1x1

Hányszor akadt már a kezedbe olyan regény, amiről az ismerőseid még csak nem is hallottak? Miért tűnik el a süllyesztőben egy-egy remek mű, és mitől lesz bestseller az, ahol egy épkézláb mondat sincs?

58345012_ml.jpg

Sok a könyv, kevés az olvasó

A világ változik. Akár tetszik, akár nem, el kell fogadnunk azt a tényt, hogy manapság nem elég az írónak megírnia a regényt, ki kell vennie a részét a marketingből is. Ha ez még nem lenne elég, a sikeres reklámhoz nincs tökéletes receptkönyv. Minden írónak magának kell kitapasztalnia, hogy mivel keltheti fel az olvasói figyelmét.

Az online közösségi média legfontosabb eleme a kétirányú kommunikáció. A könyved legnagyobb reklámja, az olvasód. A MOLY.hu pedig tökéletes hely arra, hogy közvetlen kapcsolatot alakíts ki velük. Egy kis gyakorlással akár marketing csatornaként is használhatod Magyarország legnagyobb könyves közösségi oldalát.

Legyél aktív Alkotó

Ha már túl vagy a regisztráción, gyűjts minél több figyelőt! Figyelj olyanokat, akik előszeretettel olvasnak és értékelnek a tiédhez hasonló témájú könyveket. Ha szimpatikus valaki, nézd végig a profilját, olvasd el a karcait, értékeléseit, így rövid idő alatt el tudod dönteni, hogy érdekelheti-e a műved. Ha valaki figyelni kezd, jelöld vissza. Minél több figyelőd van, annál többen látják a MOLYos tevékenységedet.

Keresd meg a Facebook ismerőseidet a MOLYon is

Kösd össze a Facebook profilodat a MOLY profiloddal! Így a Facebook ismerőseid egyben a MOLY figyelőid is lehetnek. De azt is beállíthatod, hogy a MOLYos ténykedéseid jelenjenek meg a Facebook idővonaladon.

A barátom barátjának a barátja....

Keresgélj a figyelőid figyeltjei között! Bizonyára találsz közöttük olyat, aki rendszeresen olvas a tiédhez hasonló írásokat.

Kutasd fel a bloggereket

Olyan bloggereket keress a könyvek adatlapjain, akik előszeretettel olvasnak a tiédhez hasonló témájú könyveket. Ha romantikus regényeket publikálsz, akkor ne válassz olyan bloggert, aki viszolyog az ilyen témájú regényektől. Ajánld fel ingyen a könyvedet egy-egy értékelésért, ajánlóért, blogbejegyzésért. Kérd meg, hogy a blogbejegyzést csatolja a regény MOLYos adatlapjához.

Hozz létre saját Zónát

Írj rendszeres Karcokat a Zónán belül. Ossz meg minél több friss hírt a könyvedről, vagy akár a jövőbeni terveidről. Csatolj idézeteket.  Minél aktívabb, érdekesebb a Zónád, annál nagyobb eséllyel kerülhet ki a főoldalra.

Küldd el a könyved "kirándulni"

Ajánlj fel egy példányt Utazókönyvnek. Így azok is elolvashatják a könyvedet, akik nem tudják megvásárolni. Az utazókönyv több megállót követően mindig visszatér az eredeti tulajdonosához. Kérd meg a jelentkezőket, hogy az olvasást követően értékeljék a művedet a könyv adatlapján. De akár pár mondatot írhatnak is a könyvbe. Apró ajándékot, például dedikált könyvjelzőket is mellékelhetsz az Utazókönyvhöz, amit az olvasók, mint egy emléket, megtarthatnak maguknak.

Hozz létre Kihívást a könyvedre

Ki ne szeretné a kihívásokat. Ezek olyan események az oldalon, amiknek teljesítéséért virtuális kitűzőket kapnak a jelentkezők. A feladat végrehajtásához az olvasáson kívül kérhetsz idézeteket, értékeléseket, a szereplők jellemzéseit... De akár nyereményjátékkal is összekötheted a Kihívásod. A lényeg, hogy légy kreatív, mert minél érdekesebb a Kihívásod, annál nagyobb érdeklődésre számíthatsz.

Ismerkedj, próbálgasd az oldalt! További tanácsokkal jelentkezem a jövő héten...

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzoikonyvkiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr18945990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.