Hatalmas lehetőség, hogy könyved a megjelenés után megkapja a kellő támogatást és figyelmet.
Elkezdeni egy könyvet nem ugyan az, mint elindítani. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka?
Miért nem érdemes elindítanod a könyved értékesítését a piacon marketingterv nélkül? Mert marketing terv nélkül nehezebb költséghatékonyan promózni, kevesebb olvasót és követőt érhetsz el, összességében kevesebb emberhez jutsz el. A marketing tervre érdemes úgy tekinteni, mint egy ellenőrző listára, ami szépen végigmegy a könyv teljes életútján. Az a célja, hogy segítsen összepontosítani a végső célra, hogy minél több emberhez jusson el a könyv.
A tervezés során meghatározásra kerül könyved célcsoportja, erőssége. Megvizsgálják, hogy milyen jellegű közösségi média kampányt érdemes bevetni a promócióhoz, illetve milyen alternatív értékesítési csatornát kell kiszemelnie az írónak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.