Ezért írok és adok ki 9 könyvet egy év alatt

Jennifer Blanchard magánkiadásban adja ki a könyveit, mára az Amazonon a legjobban keresett szerzők közé tartozik. A The Huffington Post magazinban írta le, hogyan jutott idáig és milyen döntés vezette el a sikerhez.

header_08-1306x430.png 

“Lehet, hogy azt gondolod a cím láttán, hogy biztos azért írok ilyen sok könyvet és adom ki mindet hirtelen egy év alatt, mert haldoklom és sietnem kell, hogy minden könyvem megjelenjen, mielőtt eltemetnek. De nem ez a helyzet. 

Bár tény, hogy meg fogok halni, mint mi mindannyian.

Pár hónappal ezelőtt ébredtem erre rá, amikor álmodoztam éppen arról, hogy milyen sikeres író leszek, minden könyvemet én jelentetem meg és rajongani fognak értem az olvasók. Álmodoztam, de nem tettem semmit. Nem mintha nem lennék az a hirtelen cselekvő fajta, mert amúgy mindig azok közé tartoztam, akik mindent megtesznek a céljaik eléréséért. De valahogy ezt nem sikerült a könyveimnél is alkalmaznom.

 

Már 5 könyvet kiadtam, mind szépen fogyott a maga módján, 30-40 dollárt bevételem volt belőlük egy hónapban. Csakhogy én ennél azért sokkal nagyobb sikerre vágytam. Mert nagyot akartam alkotni. A könyveimmel egy egész könyvkatalógust akartam megtölteni. Rajongókat szerettem volna, tele olyan olvasókkal, akik megveszik minden könyvemet. Álmodoztam egy dollármilliókat érő könyvszerződésről. És persze be akartam venni Hollywoodot is, természetesen.

Meg kellett vizsgálnom, hogy hol tartok és mit akarok elérni.

Amikor ezt megtettem, rájöttem, hogy a közelében sem vagyok annak a sikernek, amire vágynék, mert nem köteleztem el magam teljesen. Kicsiben játszottam. Átlag egy könyvet adtam ki évente és úgy tettem, mintha még milliónyi évem lenne hátra az életemből. Pedig nincs sok, ilyen tempóval nincs elég. Ezért úgy döntöttem áprilisban, változtatok az írási szokásaimon és jobban szem előtt tartom a céljaimat. Ennek az egyik megoldása, hogy több könyvet írok és adok ki, konkrétan azt tűztem ki magam elé, hogy minden hónapban megjelentetek egy könyvet. Amikor ezeket a sorokat írom, már két könyvem megjelent, holnap jön ki a harmadik és dolgozom a negyediken. És még van hat hónapom az évből. Mire vártam eddig? Én sem értem.

 

Amióta ezt elkezdtem csinálni, minden megváltozott és felgyorsult.

Azt gondolnád, hogy ennyi elég is, kiadom a könyveket és elégedetten hátradőlhetek. De ahogy elkezdtem azon dolgozni, hogy elérjem a céljaimat, fantasztikus dolog történt. Májusban az Align Your Writing Habits to Success című e-bookom pár nap alatt akkora siker lett, hogy egy hónapon belül én lettem az Amazon egyik legkeresettebb szerzője. Eladtam 30 nap alatt 1007 könyvet. Nem azért történt ez, mert máshogy írnék vagy máshogy adnám ki a könyveimet, hanem azért, mert a siker mellett döntöttem.

 

Bármit tűzöl ki az írás terén, minden lehetséges. Úgy kell döntened, hogy mindent megteszel a cél érdekében. Most épp minden erőmmel mászom fel a sikeres magánkiadású szerzők táborába. Eltöröltem a korlátokat, amiket mások állítottak fel nekem azzal, hogy leszögezték, mit érhet el egy író a magánkiadásban. És az emberek felfigyeltek erre, az olvasóközönségem egyre szélesebb és egyre elkötelezettebb a könyveim iránt.

 

Siker, öröm, teljesség. Ez történik most velem csak azért, mert kiléptem a komfortzónámból és úgy döntöttem, magam alakítom a sorsomat. Ez pedig másokat is inspirál, egyre több író keres fel és lép a tettek mezejére sok évnyi álmodozás után. Te is megteheted ugyanezt, semmivel sem vagyok jobb nálad. Én csak abbahagytam a kifogások gyártását és nem szabotálom magam tovább. Nem állhatnak utamba most már mások hiedelmei és nem hallgatok a saját önkritikus hangomra sem a fejemben. Ezt a döntést bárki meghozhatja. Mi tehetsz ma, most azonnal, hogy elérd a céljaidat az írásban?”

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzoikonyvkiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr9612315179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása